Over ons
Wij zorgen voor volledige begeleiding bij het opstarten van uw onderneming. Voor alle informatie hieromtrent kan u altijd, zonder verdere verplichtingen, bij ons terecht.
Bij het voeren van de boekhouding voor uw onderneming zorgen wij o.a. voor volgende punten:
Boeken van documenten (aankoopfacturen, verkoopfacturen, …);;
Tijdig indienen van alle fiscale aangiftes (BTW-aangiftes, BTW-listings, Intracommunautaire opgaves, jaarrekeningen, belastingsaangiftes, diverse te rapporteren fiches, …);;
Informeren van klanten over voorschotten (BTW, belastingen, …); die dienen te worden betaald;
Verdedigen van uw dossier bij diverse fiscale overheden;
Fiscaal advies;
Opmaken en bespreken van tussentijdse balansen (saldibalans, openstaande debiteuren en crediteuren, …); op vraag van klant.
Voor het voeren van uw boekhouding bepalen we samen met de klant een maandelijks tarief (forfait); dat jaarlijks herzienbaar is in functie van index of eventuele wijzigingen in complexiteit en omvang van uw dossier. In uitzonderlijke gevallen kan een uurtarief worden toegepast.